4 Ağu 2010

bir ki üç tıp !

biraz eğlenmek için gittiğimiz bi yerden dönüyoduk
herzaman ki gibi 2 3 saatliğine de olsa eğlenmeyi başarmıştık 
inanmadığımız şarkı sözlerine eşlik etmiştik 
en sevmediğimiz içki olan rakıyı içmiştik.
bir anda sustuk ikimizde
şarkı söylemeyi kestik
gülümsemeyi de...
telefonu çaldı ve hızla dışarı çıktı
arkasından baktım 
kalp atışlarını hissediyebiliyodum
heycanlanmıştı
arayan beklediği kişiydi tahmin ettiğim gibi
çok beklemişti
kimsenin kimseyi beklemeyeceği gibi beklemişti
inanmıştı gerçekten bi gün arayacağına
sessizce ve sabırla
''anla artık bidaha aramayacak'' dediğimde beni dinlememişti belli ki
ama o kazanmıştı .
benim anlamam gerekti artık 
''anla artık hiç bi zaman bilemeyeceksin''
arkasından gittim , emindim bana ihtiyacı vardı
gittim
ne oldu diye sordum
sustu
tekrar sordum
yine sustu
artık ben de susmuştum
karşı kaldırıma geçip hızlıca yürümeye başladı
bir daha asla gelmeyecek gibiydi
arkasından seslendim
''anla artık sevmiyo seni ''
bu sefer o koşmaya başladı
ben durdum
o konuştu
ben sustum
''anladım artık o hiç sevmedi beni''
yuvarlanan birşeyler var aşağı sanki
sadece dile getirmek gerekti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder