5 Ağu 2010

sonbahar hakkımı kış'a girmek için kullanıyorum

 sıcaklardan mıdır bilinmez ama yazdıklarıma bi göz atınca nolmuş lan bana ne biçim iğrenç duygusal bi hatun olmuşum ben demedim değil.
yaz bana yaramadı arkadaş zira her an ağlamaklı ,histerik ,ezik bi yaratığa dönüşmüşüm farketmeden . duygusal açıdan bitik şu yaz günlerinde  tek isteğim artık kışın gelmesi .
kışın Suzan Avcı yazın Hülya Koçyiğit kıvamında bi insan oluyorum çünkü . demek ki neymiş sıcaklar insanı her açıdan mayıştırıyormuş.
ayrıca montumu çok özledim ben . botlarımı da... bi kış gelsin ''donuyorum lan yeter'' dersem dilim kopsun. mahalle karıları gibi dır dır da etmiycem artık .sus diyince susucam , otur diyince oturucam  ; ama nolur kış gelsin artık .
kar yağsın böyle ne güzel. hava eksi derecelere indikçe benim saadetim artsın.
botlarımın altı hep kar olsun böyle ne güzel. gerekirse saçlarım ıslansın. 50 yasında hala koca arayan karılar gibi saçlarım bozuldu  diye bıdı bıdı da yapmıycam. bi kış gelsin hayvan gibi kahveye abanıcam zira yaz aylarında en sevdiğim kahve bile içilmiyormuş . yanarım ona yanarım .herşeyin tadı kışın çıkıyo işte fak.
en basit uyunmuyo bile yahu. hala yaz ne güzel ne güzelll diye götünden kelebekler çıkararak bikinilerle pıtır pıtır sahile koşan güruhu anlayamıyorum ben. hayır amaç piyasa yapmaksa onu kışın da yapabilirsiniz ki illa göt göbek baldır göstermeye gerek yok karşı cinsi etkilemek için.
kış gelse buz gibi bi sabaha uyansak, yorgana zımbalanmış gibi uyusak orda huzur bulsak falan olmaz mı ki.? terden yüzülecek kıvama gelmiş bir yatakta uyanmak hoş değil bence.
hem yaz şarkıları da iğrenç bence her yer demet akalın, hande yener, tarkan leyin çalıyor. lan ben hepsinden nefret ederken bütün hepsini ezberlemiş olmak nası koyuyo bilinmez. hepsini hafızamdan spatulayla kazımalıyım ki bidaha asla hatırlamamalıyım .
bodruma da gittik berberler mi desem sevdanın son vuruşu yok efendim aramadığım yer kalmıyor seni sabahtan yatana kadarlar evli mutlu çocuklular hey maşallah vay bana vaylar bana .
yaz ayları kış aylarının değerini anlamamız için yapılan 3 aylık bir sınavdır canıms stres içeriklidir lakin asla sevilesi değildir.
seneye de böyle olacaksa ben yaz aylarına Norveç'ten katılmayı düşünüyorum.

1 yorum:

  1. sonunda kurtulduk şu sıcak günlerden. keşke hava hep sonbaharda olduğu gibi kalsa.

    YanıtlaSil