5 Haz 2010

her ayağa bir Galoş kampanyası !

O değil de ben sabahları neden o kadar sinirli olduğumu çözdüm.
Çok basitmiş .
Mesela bugün hiç sinirli değilim, resmen pamuk gibi insanım.
Çok tatlıyım lan .
Çünkü bugün sabahın 6buçuğunda uyanmadım , 1 saat dolabın önünde ne giyicem diye beyin Fırtınası da yapmadım ne bileyim kimse de ayağıma basmadı bugün.
       Herşeyi geçtim de o ayağıma basmalarını hazmedemiyorum ben. İnsan insanın ayağına neden basar ki? Yürürken sakız çiğneyebilen insanoğlu , neden yürürken önüne bakamıyo?Mantıklı bi açıklaması olmalı bunun. Ben kimsenın ayağına basmazken herkes benim ayağıma neden basıyo ? Nası bi döngü lan bu.
   İşin temizliğinde de değilim ben , canım acıyo çünkü artık.
Hayır ayağım da okadar çekici değil yani eminim . düz taban bi insanım. Çocukluğum babaannemin
''sen düz tabansın avukat olamazsın'' sözleriyle geçti.
Sonuç olarak avukat olamadım . Düz taban olmasam da avukat olamazdım zaten.
bu da böyle bir anımdır işte.
isyanım var .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder