4 Haz 2010

   Şuan ne kadar korktuğumu tarif edicek bi kelime uyduramıyorum lan. Genelde korkma gibi bi duygum yoktur. Çok da güzel kelime uydurur, itinayla cümle içinde kullanırım ; ama şuan , bi radyodan korkuyorum. Radyo olduğundan da emin değilim bu arada . Ama fm mefm falan diyo . Olur mu o ? Tek açık sayfa bu olmasına rağmen nerden geliyo lan o ses ? Yardım edin köleler. Müziklerde çok korkunç odamın ortasına ufolar inmiş , ne bileyim benim de hayattaki sınavım buymuş gibi hissediyorum.Hislerim de kuvvetlidir ben diyim. Kaç yıllık yazma sevdam başladığı gün biticek gibi geliyee . Yalan söyledim ayrıca, yıl falan değil. Ne zaman finallerim başlasa yazasım geliyo .Bi de limonlu soda içesim geliyo...


edit: her an bilgisayarın içinden böyle bişey çıkabilir . bana bişey olursa eşgalini bilesiniz diye ekledim fotoğrafı .
tenk yu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder